خبر سایت گل از ناداوری محسن ترکی
 

وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  خبر سایت گل از ناداوری محسن ترکی   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 51455
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

center>
 


خبر سایت گل از ناداوری محسن ترکی

  

سایت گل -

گل ها: 'مجتبی جباری'  در دقایق 43 و (4+90) از روی نقطه پنالتی

ورزشگاه يادگار امام،هفته 23 ليگ برتر يازدهم،يكشنبه 9/11/90

تماشاگر: 70 هزار نفر

داور وسط : محسن تركي،كمك ها : حسن كامراني فر- محسن فريماني

اخطار:خسروحیدری،ساموئل (استقلال)،ابراهیمی ، حاتمی، حسینی (تراکتور)

اخراج:حاج صفی (تراکتور)

تراکتورسازی:محسن فروزان، امیرحسین صادقی، احسان حاج صفی، سید محسن حسینی، میلاد فخرالدینی(۵۵- فرزاد آشوبی)، مرتضی اسدی، لوپز(۴۶- مصطفی اکرامی)، سیاوش اکبرپور، توزی، محمد ابراهیمی(۵۸- علی علیزاده)، فرزاد حاتم

سرمربی: امیر قلعه نویی

استقلال:سید مهدی رحمتی، ساموئل( ۹۰ - الونگ الونگ)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، پژمان منتظری، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری( اسماعیل شریفات- ۷۳)، علی حمودی، مجتبی جباری، فریدون زندی، آرش برهانی(۷۵- یرکوویچ)

سرمربی: پرویز مظلومی

شرح بازی: مسابقه با حملات تراکتور آغاز شد اما تصمیم محسن ترکی در اعلام پنالتی برای استقلال همه چیز را عوض کرد. تراكتورسازان با اخراج شدن يار كليدي خود ، احسان حاج صفي عملاً برنامه هاي تاكتيكي خود را در اين بازي غير قابل اجرا ديدند و در نيمه دوم ، با بازي  بسته استقلالي ها كه با برتري نفري اين تيم همراه بود رو به اوت هاي دستي عليزاده كردند. تعويض هاي قلعه نوعي در اين بازي برخلاف انتظار اين مربي ، كارآيي لازم را نداشتند و اين عاملي بود تا استقلال به راحتي صاحب توپ در ميانه ميدان باشد و حملاتي هم روي دروازه ميزبان خود تدارك ببيند. تراكتورسازي هر چند با تيز هوشي محسن تركي در بازي با ذوب آهن صاحب سه امتياز شده بودند ولي عملاً در اين بازي با بي دقتي اين داور شيرازه اين تيم ، با اخراج حاج صفي از هم پاشيده شد و اين نتيجه رقم خورد.

  

دقايق كليدي :

 استقلالي ها اولين حمله را روي دروازه ميزبان تدارك ديدند كه بلافاصله تراكتورسازي با شوت فلاويو لوپز آن را جواب داد تا هر دو تيم نشان دهند كه با اراده خاصي وارد زمين شده اند.

دقيقه 17 – خطاي محمد ابراهيمي و ارسال توپ توسط اكبرپور كه با ضربه سر فلاويو لوپز همراه شد كه رحمتي به راحتي توپ را مال خود كرد.

دقيقه 26 – اوت دستي حاج صفي و موقعيت خطرناك روي دروازه رحمتي كه توپ يكي پس از ديگري از سر بازيكنان تراكتور رد شد تا دروازه ها همچنان بسته باقي بماند.

دقيقه 60- ارسال توپ به محوطه جريمه استقلال و موقعيت تك به تك سيد محسن حسيني كه با خطاي ميثم حسيني همراه شد ولي داور اعتقادي به خطاي پنالتي نداشت تا داد قلعه نوعي در اين صحنه به شدت درآيد.
 دقيقه 70- اوت دستي عليزاده و ضربه سر توزي كه مي توانست دروازه استقلال را با خطر جدي مواجه كند ولي توپ با برخورد با مدافعين استقلال برگشت داده شد.

 شرح گل:

صفر- 1 : ارسال كرنر توسط جباري و ضربه سر ساموئل كه با برخورد به تير دروازه برگشت خورد و توپ برگشتي با ضربه بغل پاي برهاني همراه شد و در شرايطي كه توپ هيچ برخوردي با احسان حاج صفي نداشت در عين ناباوري همگان داور نقطه پنالتي را نشان داد و احسان حاج صفي را با كارت قرمز مستقيم اخراج كرد و مجتبي جباري پشت توپ قرار گرفت و توپ را وارد دروازه تراكتورسازان قرار داد.

2-0

درحالیکه به نظر می رسید بازی با همان یک گل به پایان می رسد استقلال با خطای صادقی روی زندی صاحب یک پنالتی شد که این ضربه را هم جباری به گل تبدیل کرد.

اتفاق ویژه

'خسرو حیدری' و 'جی لوید ساموئل' با دریافت كارت زرد در این دیدار، سه اخطاره شده و از حضور در شهرآورد پایتخت محروم شدند.
بهترین بازیکن:جباری با تمرکز مناسب و به ثمر رساندن دو پنالتی از بهترین های این بازی حساس بود که البته چندان زیبا از آب در نیامد.

حاشيه ها

 خروج داوران از زمين مسابقه بعد از پايان نيمه اول همراه با استقبال تماشاگران با برف هاي موجود بر روي سكوها بود كه با فرياد برف شادي  برف شادي به طرف داوران پرتاب شد.

هواداران تراکتورسازی پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال سر دادند. آنها معتقد بودند فدراسیون نمی خواهد تراکتورسازی موفق باشد. هواداران تراکتورسازی همچنین شعار می دادند" ترکی - استقلال پیوندتان مبارک"

* فرزاد آشوبی که به عنوان یار تعویضی برای تراکتورسازی به میدان آمده بود با مصدومیت روبرو شد اما به دلیل اینکه تراکتورسازی سه تعویض خود را انجام داده بود مجبور شد به بازی ادامه دهد.

* استقلال برای شروع نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شد و در همین حین بازیکنان تراکتورسازی بار دیگر داور را برای اعتراض به اعلام پنالتی دوره کرده بودند.

* هواداران تراکتورسازی هرگاه ترکی سوت می زد با شعار" پنالتی پنالتی" اعتراض می کردند.

* دقیقه ۶۱ جباری قصد داشت کرنر بزند اما هواداران تبریزی به سمت وی برف پرتاب می کردند.

* از دقیقه ۸۰ به بعد نیمی از هواداران تراکتورسازی ورزشگاه را ترک کردند.

* بعد از اینکه داور اعلام پنالتی دوم کرد تمامی هواداران تراکتورسازی برای او دست زدند.

* پس از گل شدن پنالتی دوم هواداران تراکتورسازی اکثر صندلی های ورزشگاه را از جا و به زمین پرتاب کردند. به طوری که بعد از پایان مسابقه بازیکنان به سختی به سمت رختکن رفتند.

* علیزاده مهاجم تراکتورسازی بعد از خوشحالی جباری که پنالتی دوم را گل کرده بود با او به دلیل طولانی شدن خوشحالی اش درگیر شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');